eMBAT 561 - Tüketici Davranışları (Seçmeli)

Ders Hakkında

Bu dersin amacı, özellikle son dönemde ortaya çıkan yeni piyasa koşullarının tüketici davranışlarını nasıl etkilediğini incelemektir. Şimdiye kadar pazarlama biliminin içerisinde yer alan tüketici davranışı artık ayrı bir disiplin olarak görülmektedir. Ders sonunda öğrenciler, bireyin davranışında motivasyonun rolünü, öğrenme süreçlerini, tavır, tutum ve davranışların dinamiklerini öğrenmiş olacaktır. Ayrıca kişilik, tüketici karar mekanizmaları ve bunlara bağlı olarak geliştirilen pazarlamayla iletişim stratejileri incelenecektir.

Kısaca

eMBAT 561 – Seçmeli
Online
Şub. 9, 2015
15 Hafta
5 Saat/Hafta
Türkçe

Online Ders Notları